STATUS UPDATED!
لا اله الا الله محمد رسول الله
The Blog: wake me up when september end...

gambar

heartbeat

nuffie

Oct 4, 2011

wake me up when september end...

Assalamualaikum...
Waalaikumussalam...

annyeong~!

so...
wake me up when september end!

tanpa sebab...
mungkin sebab nak exam bulan Oct ney :'(

fighting!!! chaiyok!!! ganbate!!! berusaha!!!
lalala~


*gambar dari google*

haryney birthday along saye...
4 October 2011...
jadi saya nak wish...

Selamat Hari Lahir!
semoga panjang umur dan murah rezeki...
jawab exam lek lok...

along saya perempuan
walaupun saya just panggil dye along...
saya tak panggil dye kak long...
ekekeke XD


purple note : jgn marah ye along~ hahha XD

f0r ReaDing ^___^

 

tekan like anda pasti jadi lagi cute dari adik anda

2 miRacLe! 0ucH! ^^:

Cik_Shiqah said...

haha gudluck kak! =)

doakan saya jgk ek. hehe~

purplekyu^_^ said...

>>>Cik_Shiqah
hehe...mekaseh =)
gud luck utk adk jugak...

insyaAllah...hehe~