STATUS UPDATED!
لا اله الا الله محمد رسول الله
The Blog: jawab Tag! :D

gambar

heartbeat

nuffie

Feb 11, 2012

jawab Tag! :D

Assalamualaikum
Waalaikumussalam


daripd blog
http://purpleblackalicious.blogspot.com/
maaf lambat buat, busy~~~ dan tak boleh on9...




soalan SAYA UNTUK AWAK !

nama penuh cam lam IC tuhh :)
MyKad! :P 

STUDY atau KERJA ? ==''
study!

LIYANA JASMAY cakap ; AKU TAK PERCAYA CINTA . awak cakap ape ?
saya cakap : senyum tak perlu kata apa2

bagi OPINION ckit pasal BLOG SAYA nihh (JUJUR okayy !)
oke! saya suka warna purple! :D

CINTA PANDANG PERTAMA ? pandangan .
tak boleh terlalu berharap sangat, nanti yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran *apekah? hee~ :P

sejak bile start ber - BLOGGING ?
sejak kenal blog :P, sebenarnya tak ingat pon dah bile, mase form bape tah.hee

BLOGGER kegemaran ? and why ?
blogger best, sebab dye best :P

FACEBOOK or TWITTER ?
both!

11 nama SAHABAT awak ?
kawan, kawan, kawan, 
rakan, rakan, rakan, 
sahabat,  sahabat,  sahabat,  sahabat,  sahabat 

PUAS HATI tak HAFIZ menang AJL-26 ?
tak tengok pun haritu
tapi ramai orang suke 
*apekah? ---> tidak menjawab soalan :P

LAGU kegemaran + why ?
banyak--->sebab boleh layan perasaan, huahuahua :P


k, tata,
btw, thanks! :D


f0r ReaDing ^___^
 

tekan like anda pasti jadi lagi cute dari adik anda

2 miRacLe! 0ucH! ^^:

Zaf98 said...

hahaa! kelaka bace jawapan akak~ hahaa!

purplekyu^_^ said...

@Zaf98 hehe, yeke? :D, thanks sudi bace adek zaf :))