STATUS UPDATED!
لا اله الا الله محمد رسول الله
The Blog: Saya join GA 2012 Nurul Yui

gambar

heartbeat

nuffie

Nov 12, 2012

Saya join GA 2012 Nurul Yui

Assalamualaikum sahabat sekalian :))
Waalaikumussalam.

Hyep! :DD
*Tetibe teruja* haha

Okeh, tanpa melengahkan masa lagi,
(Sebab baru2 ni nak join GA tak lepas, tarikh tutup sudah sampai)wuwuwu,

Saya mau jon GA by Nurul Yui ^^



Klik pada banner kalau mau join :D
Anda ada masa 2 minggu saja lagi. Jangan menyesal tak tekan~ :P Hehe.

Lengkapkan ayat ini : (Lebih 10 perkataan)
Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana saya nak dapatkan craft comel percuma daripada Nurul Yui Collection dan saya juga ingin mencuba nasib. Tapi kalau saya dapat hadiah pertama pun lumayan jugak. :D

Hohoho. ^^
Saya harap kak nusha dengan kak yui sudi datang blog saya untuk jenguk ayat 'comel' saya ni. Hee :))

Purple note : Comel la sangat ayat saya tu~ Puii. Haha. Ok, tata. ;) Wink sikit! Hee :D

f0r ReaDing ^___^
 

tekan like anda pasti jadi lagi cute dari adik anda